مقاله

1397/07/20 | 0 | بیماری ها
برچسب ها : افسردگی سگ

افسردگی سگ

افسردگی سگ خانگی و اهلی خود را جدی بگیرید. علائم این بیماری در سگ ها عبارتند از کم اشتهایی، پرخاشگری و خواب بسیار که می توانید براساس آن ها این حالت را در سگ خود کنترل نمایید.

افسردگی سگ و دلایل آن

سگ ها حیوانات باهوشی هستند و بسیار به هیجان و بازیگوشی علاقه مندند. اگر این حیوان خانگی با علائم غیر طبیعی روبه رو شد که نشان دهنده افسردگی است، توصیه می کنیم هر چه سریع تر راه های درمان را پیش بگیرید و سگ خانگی خود را تحت درمان قرار دهید. نکته مهم اینجاست که افسردگی در حیوانات و مخصوصاً سگ ها دارای علائم متفاوتی نسبت به افسردگی در انسان ها می باشد.

چند علامت که می تواند نشان دهنده افسردگی سگ ها باشد را می توانیم عنوان کنیم که به آن ها خواهیم پرداخت. بی اشتهایی یکی از این علائم محسوب می شود. بی میلی به غذا و همچنین کم غذا شدن در سگ ها را جدی بگیرید. خواب و بی خوابی زیاد نیز از دیگر علائم افسردگی در این حیوان محسوب می شود که توصیه می کنیم این موضوع را جدی بگیرید. حالت ناراحتی و پرخاشگری نیز از دیگر علائم افسردگی در این نوع حیوان خانگی است. بی میلی به وسایلی که قبلاً به آن ها علاقه مند بود نیز می تواند از دیگر علائم افسردگی در انواع نژاد سگ باشد.

تصویر 1

برطرف کردن علائم افسردگی سگ

در بخش قبلی در رابطه با افسردگی سگ اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم. علائم و نشانه های مختلفی می تواند افسردگی در این حیوان را برای شما مشخص نماید. نکته مهم در رابطه با درمان افسردگی در این حیوان این است که راه درمان آن کار آسانی نیست و نیاز به درمان های متعدد از سوی دامپزشک دارد.

اما اگر سگ شما دارای علائم افسردگی خفیف بود ما یک راه کار مناسب را به شما ارائه می دهیم و توصیه می کنیم به آن توجه نمایید. وقت گذرانی بسیار با سگی که در مراحل اولیه افسردگی است می تواند یک راهکار مناسب با این بیماری در سگ محسوب شود. توصیه می کنیم زمان و وقت بسیاری به سگ خانگی خود اختصاص دهید تا این بیماری را مهار کنید.

اشتراک گذاری :

نظر خود را با ما در میان بگذارید