مقاله

1398/08/21 | 0 | خبر

بهترین سایت حیوانات گمشده

بهترین سایت حیوانات گمشده

می خواهیم بهترین سایت حیوانات گمشده را برای شما معرفی کنیم همانطور که می دانید حیوانات گمشده یکی از بزرگترین چالش ها در زندگی حیوان با انسان ها می باشد و در تمام دنیا روش های مختلفی برای حل این مشکل ارائه شده است. نصب میکروچیپ و قلاده از جمله راه هایی می باشند که در دوره های مختلف ارائه شده اند. از دیگر موارد مهم در پیدا کردن حیوانات گمشده، ثبت آگهی در سایت و کانال های مخصوص در این زمینه می باشد. حال سوال این است که بهترین سایت حیوانات گمشده کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه با پت و کلینیک همراه باشید تا اطلاعات جامعی را در این زمینه ارائه دهیم.

اگر تجربه نگهداری از حیوانات خانگی مختلف از قبیل سگ، گربه و حتی پرندگان را داشته باشید، بدون شک متوجه وابستگی شدید به آنها شده اید. افرادی که تجربه چنین شرایطی را داشته اند، به خوبی می توانند مشکل و معظل پیدا کردن حیوانات گمشده را درک کنند. بروزرسانی اطلاعات میکروچیپ حیوانات گمشده، جستجوی محیط اطراف، ثبت آگهی برای حیوانات گمشده در سایت و کانال های مختلف، مراجعه به کلینیک دامپزشکی و موسسات نگهداری از حیوانات گمشده از جمله راهکارهایی می باشند که در این شرایط می توانند تا حد زیادی راهگشا باشند.

مساله مهم در این زمینه این ات که کدام سایت و کانال ها را برای پیدا کردن حیوانات گمشده انتخاب کنیم؟ آیا تمام کانال ها قابل اعتماد می باشند؟ سایت مورد نظر چه قابلیت هایی را باید ارائه دهد؟

حیوانات گمشده پتو کلینیک

ویژگی های مهم در سایت حیوانات گمشده

دسترسی آسان به اینترنت در دنیای امروز باعث شده است تا اطلاع رسانی ها به آسانی و در کمترین زمان انجام شود. ثبت اطلاعات در سایت ها باعث می شود محدودیت های مکانی در ارائه آنها از بین بروند. در نتیجه می توان برای پیدا کردن حیوانات گمشده در کمترین زمان جستجو را در سطح یک کشور و حتی گسترده تر از آن انجام داد. البته در این شرایط باید سایت هایی را انتخاب کنید که این ویژگی ها را بتوان براحتی در آنها مشاهده نمود:

بازدید کننده زیاد سایت حیوانات گمشده

با جستجوی ساده و گذرا در اینترنت کاملا متوجه تنوع بسیار بالا در سایت های مرتبط با حوزه پیدا کردن حیوانات گمشده خواهید شد. واقعیت این است که تمام این موارد نمی توانند گزینه های مناسبی در این زمینه به شمار روند. چون قرار دادن اطلاعات در این سایت ها مانند گذاشتن گنج در محیطی دربسته می باشد که هیچ فایده ای برای دیگران ندارد. سایت هایی را برای ثبت آگهی حیوانات گمشده انتخاب کنید که بازدیدکننده قابل قبولی دارند. شناسایی میزان اعتبار و رتبه آنها در لیست نتایج گوگل با میزان بازدید از آنها ارتباط مستقیم دارد.

ارتباط با کلینیک های دامپزشکی

حیوانات زیادی هستند که هنوز کاشت میکروچیپ بر روی آنها انجام نشده است. در نتیجه بخاطر عدم دسترسی به اطلاعات تماس با مالک آنها نمی توان براحتی این حیوانات را به صاحبان اصلیشان تحویل داد. در این شرایط از حیوانات در کلینیک دامپزشکی و موسسات مخصوص برای مدت مشخصی نگهداری میشود. سایت های حیوانات گمشده باید بتوانند با این کلینیک ها در ارتباط باشند و لیست حیوانات گمشده ثبت شده بر روی سایت را برای آنها نمایش دهند.

به عنوان مثال، با ثبت آگهی در سایت پت و کلینیک ( کلینیک دامپزشکی فرمانیه ) بخاطر داشتن ارتباط این سایت با بسیاری از کلینیک های دامپزشکی در تمام ایران، این فرصت فراهم می شود تا اطلاعات در اختیار آنها قرار گیرد. با این امکان دیگر نیازی به مراجعه حضوری به کلینیک ها نیست و در صورت تطابق اطلاعات درج شده توسط شما با حیوانات پیدا شده توسط کلینیک حیوان به شما تحویل داده خواهد شد.

همچنین لازم به توضیح است که سایت کلینیک دامپزشکی پتوکلینیک اولین کلینیک مرجع برای ثبت رایگان یک میکروچیپ ( که در سایت های برون مرزی هزینه های گزاف پرداخت می شود ) می باشد که شما می توانید حیوانات خانگی خود را نیز برای کاشت میکروچیپ به دامپزشکی فرمانیه ( petoclinic ) مراجعه فرمایید تا ضمن ثبت اطلاعات حیوانات دارای میکروچیپ، نسبت به پیدا شدن سریع حیوانات گمشده اقدام گردد.

حیوانات گشده

ارائه اطلاعات حیوانات پیدا شده

یکی از مهم ترین کارهایی که بعد از پیدا کردن حیوانات باید انجام داد، تحویل دادن آنها به کلینیک های دامپزشکی و همچنین ثبت آگهی در سایت های مرتبط می باشد. به عبارت دیگر، همان طور که شما به دنبال پیدا کردن حیوانتان هستید، افرادی هستند که به دنبال تحویل دادن آن به شما می باشند. سایت های معتبر و شناخته شده علاوه بر فراهم کردن امکان ثبت آگهی پیدا کردن حیوانات گمشده، بخشی را به حیوانات پیدا شده اختصاص می دهند.

جستجو اطلاعات بر اساس میکروچیپ

در بسیاری از مواقع اطلاعات درج شده در میکروچیپ حیوانات ممکن است به دلایل مختلف مانند تغییر آدرس مالک قدیمی باشند. در نتیجه کلینیک های دامپزشکی با این اطلاعات موفق به پیدا کردن صاحبان اصلی این حیوانات نخواهند شد. سایت حیوانات گمشده باید بتواند امکان جستجو بر اساس میکروچیپ را در لیست حیوانات پیدا شده ارائه دهد. با این امکان مالک می تواند در کمترین زمان و با کد 15 رقمی حیوان خود را در لیست پیدا شده ها جستجو نماید.

اشتراک گذاری اطلاعات حیوانات گمشده در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مختلف از قبیل توییتر، اینستاگرام، فیسبوک و غیره در طول روز کاربران بسیار زیادی دارند. تعداد بازدید بسیار زیاد از این شبکه ها نقطه مثبتی برای اطلاع رسانی های گسترده می باشد. سایت حیوانات گمشده باید امکان اشتراک گذاری اطلاعات درج شده برای حیوانات را در شبکه های اجتماعی مختلف فراهم سازد.

سایت پت و کلینیک (petoclinic ) با فراهم کردن امکان ثبت آگهی برای حیوانات گمشده و همچنین جستجوی آسان با میکروچیپ و سایر اطلاعات در لیست حیوانات پیدا شده و همچنین برقراری ارتباط با کلینیک های دامپزشکی در سراسر ایران یکی از بهترین سایت ها برای پیدا کردن حیوانات گمشده به شمار می رود. کافیست اطلاعات کامل و تصویر حیوان مورد نظر را در این سامانه ثبت نمایید تا در کمترین زمان موسسات مربوطه در سراسر ایران از آنها مطلع گردند.


اشتراک گذاری :

ارسال نظر

نظر خود را با ما در میان بگذارید